سقف متحرک استخری قیمت سقف استخر

سقف متحرک استخری
 در این مقاله به بررسی سقف متحرک استخری، اجرای سقف متحرک استخری، مزایای سقف متحرک استخری، اهمیت اجرای سقف استخر و قیمت سقف متحرک استخر می پردازد.

استعلام قیمت سقف متحرک استخری به صورت آنی در سایتقیمت سقف استخرسقف متحرک استخر پلی کربنات
اجرای سقف متحرک استخری
سقف متحرک استخری یکی از اجزای حیاتی است که در طراحی و ساخت استخرهای عمومی و خصوصی استفاده می‌شود. این سازه، قابلیت تغییر شکل و حرکت می کند و به عنوان یک ابزار کارآمد برای افزایش استفاده از استخر در طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 در ادامه، به بررسی برخی از ایده‌های مرتبط با اجرای سقف متحرک استخری می‌پردازیم:

1. استفاده از سیستم هوشمند: یکی از ایده‌های جالب و مبتکرانه برای اجزای سقف متحرک استخری، استفاده از سیستم هوشمند است. با استفاده از سنسورها و دستگاه‌های کنترل، سقف متحرک به طور خودکار می‌تواند باز و بسته شود. این سیستم می‌تواند به صورت خودکار به شرایط آب و هوایی و تغییرات دما و رطوبت واکنش نشان دهد و سقف را به طور مطلوبی تنظیم کند. به این مدل از سقف استخر سقف استخر اتوماتیک می گویند که با استفاده از ریموت باز و بسته می شود.
2. استفاده از مواد با کیفیت بالا: استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت اجزای سقف متحرک استخر می‌تواند به عمر مفید و عملکرد بهتر این سازه کمک کند. موادی که مقاوم در برابر آب، خوردگی و تغییرات دما هستند می‌توانند به عنوان یک ایده مطلوب در زمینه ساخت سقف استخری مطرح شوند.
 3. طراحی زیبا و جذاب: برای اجرای سقف متحرک استخری نه تنها باید عملکرد عالی وجود داشته باشد، بلکه باید ظاهری زیبا و جذاب نیز داشته باشند. طراحی منحصر به فرد و استفاده از الگوها و طرح‌های متنوع می‌تواند به جذابیت و زیبایی سازه سقف استخری کمک کند و استخر را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کند.

مزایای سقف متحرک استخریاجرای سقف متحرک استخریاجرای سقف متحرک استخری در کرج

اهمیت اجرای سقف متحرک استخر
به همین منظور باید بگوییم که شرکت سقف متحرک استخر تمدن با استفاده از سیستم هوشمند و یا همان اجرای سقف متحرک استخر اتوماتیک با یک طراحی زیبا و جذاب با استفاده از بهترین متریال ها، سازه ای عالی و با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد!
  شرکت تمدن تمامی نیازهای فنی، ایمنی و زیست محیطی را رعایت میکند و نمونه کارهای شرکت سقف متحرک استخر تمدن مصداق بارز این عمل هستند. همچنین، در نظر گرفتن نیازهای کاربران و استفاده بهینه از استخر در طول سال نیز از جمله اصول مهم در طراحی توسط شرکت پوشش های تمدن می باشد.

گذر زمان در سقف متحرک استخری
 در دهه‌های اخیر، برنامه‌ریزان و معماران به دنبال راه‌حل‌هایی برای بهینه‌سازی استفاده از فضاهای باز در ساختمان‌ها بوده‌اند. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از سقف متحرک استخری است. سقف متحرک استخری به عنوان یک نوآوری معماری، امکان تغییر شکل و استفاده از فضای استخر در طولانی مدت را فراهم می‌کند.

سقف ریلی استخر
سقف متحرک استخر دیوار
قیمت سقف متحرک استخر

تغییر شکل و تنظیم فضا
 استفاده از سقف متحرک استخری، امکان تغییر شکل و تنظیم فضا را در اختیار کاربران قرار می دهد. در زمان‌هایی که استخر در حال استفاده نیست، سقف متحرک استخر می‌تواند بسته شده و فضای استخر را به یک فضای دیگر، مانند سالن ورزشی، تبدیل کند. این امکان باعث می‌شود که استفاده از فضای استخر در طولانی مدت و در زمان‌هایی که استخر کمتر استفاده می‌شود، بهینه شود.

بهترین در شرایط بد آب و و هوایی
 سقف متحرک استخری به عنوان یک راه‌حل در مواجهه با شرایط آب و هوایی نامساعد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مناطقی که زمستان‌ها سرد و برفی هستند، استفاده از استخر در فصل سرما ممکن نیست؛ اما با استفاده از سقف متحرک استخری، می‌توان در فصل سرما سقف استخر را بسته و از آن به عنوان یک فضای دیگر برای فعالیت‌های داخلی و یا شنا و آب درمانی استفاده کرد. این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در طول سال از فضای استخر بهره‌برداری کنند و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات در فصل سرما را به حداقل برسانند.

سقف لاکچری استخر
 علاوه بر مزایای فوق، سقف متحرک استخری به عنوان یک عنصر زیبایی‌شناسی نیز در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سقف با طراحی منحصر به فرد خود، به ساختمان‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد. امکان سفارشی بودن ارتفاع و تنظیم فضای مورد استفاده با سقف استخر باعث می‌شود که ساختمان‌ها به شکل‌ها و فرم‌های متنوعی در طول زمان تغییر کنند و در نتیجه، زیبایی و جذابیت آن‌ها افزایش یابد.

اجزای سقف متحرک استخر شامل عناصر مختلفی است که در طراحی و ساخت این نوع سقف استفاده می‌شوند. در ادامه به بررسی اجزای اصلی سقف متحرک استخر می‌پردازیم:
 
سازه فلزی سقف استخری:
  یکی از اجزای اصلی سقف متحرک استخر، سازه فلزی است. این سازه از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شود و قابلیت تحمل وزن برف و بارهای بیرونی را دارد. سازه فلزی به شکل قوس‌ها و پیچش‌های مختلف طراحی می‌شود تا بتواند به صورت متحرک باز و بسته شود. البته باید توجه داشت که استفاده از چه متریالی مقرون به صرفه و دارای یک کیفیت مناسب است استفاده از فولاد و یا آهن باعث می شود که سازه سنگین شود و بعد از مدتی به دلیل مجاورت با آب و هوا زنگ زند و کارایی خود را از دست بدهد به همین دلیل اگر قصد اجرای سقف متجحرک استخر برای استخر خود را دارید پیشنهاد ما استفاده از سقف استخری آلومینیوم است که به پوشش آن نیز می پردازیم.

سقف استخری ارزانسقف متحرک استخر مدل ثابتسقف اتوماتیک استخر
 پوشش استخری:
پوشش سقف متحرک استخر نقش مهمی در حفاظت از سازه و جلوگیری از نفوذ آب و هوا دارد. این پوشش معمولاً از مواد مقاوم در برابر آب و خوردگی مانند پلی‌کربنات یا شیشه تقویت شده و سکوریت ساخته می‌شود. همچنین، پوشش سقف می‌تواند شفاف، نیمه شفاف و یا مات باشد تا نور طبیعی به استخر نفوذ کند. در بالا اشاره کردیم که آهن استراکچر مناسبی برای استفاده سقف متحرک استخری نیست چرا که اگر با پلی کربنات کار شود به دلایل علمی باعث شکنندگی، زرد شدن و... می شود.
 سیستم حرکتی سقف استخر:
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سقف متحرک استخری، وجود سیستم حرکتی است. این سیستم معمولاً شامل موتورها، چرخ‌ها، ریل‌ها و سیستم کنترل است. با استفاده از این سیستم، سقف متحرک به راحتی می‌تواند باز و بسته شود و استفاده از استخر را برای زمان‌های مختلف تنظیم کند. سیستم حرکتی سقف متحرک استخری در دو مدل اجرا می شود
یک مدل دستی و دوم مدل برقی یا اتومات
  سقف متحرک استخر مدل اتومات همان سیستم هوشمند است که به صورت خودکار توسط ریموت، سازه باز و بسته می گردد؛ اما در سقف متحرک استخر مدل دستی یک نفر یا دو نفر سازه را با دست باز و بسته می نمایند که انجام این کار با دست نهایتا 30 ثانیه به طول انجامد.

سقف استخری مدل دستیسقف استخری ثابتسقف قوسی استخر-سقف استخر قوس اروپایی
 زیرسازی سقف متحرک استخر:
 سیستم زیرسازی سقف متحرک استخری شامل اجزایی مانند پایه‌ها، بسترها و راهروها و شاسی کشی و ریل گزاری است. این سیستم به عنوان پشتیبان سازه فلزی و پوشش عمل می‌کند و برای توزیع وزن سقف به صورت یکنواخت در سطح استخر استفاده می‌شود. اکثراً شاسی کشی ها را خود کارفرمایان انجام می دهند اما اگر قصد اجرای سقف استخری را دارید شاسی کشی های مربوطه را نیز شرکس سقف متحرک استخر تمدن نیز انجام می دهد اما هزینه ی آن به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

مزایای سقف متحرک استخری
در ابتدای مقاله به توضیحاتی مختصر درمورد مزایای سقف متحرک استخر پرداختیم اما در ادامه بیشتر در مورد مزایای سقف متحرک استخر می پردازیم.
 1. کاهش مصرف انرژی 2. کاهش مصرف آب 3. کاهش استفاده از مواد شیمیایی 4. افزایش دوام و عمر مفید سازه

5. ایجاد راحتی و آسایش برای استفاده کنندگان 6. کاهش خطر ابتلا به بیماری های پوستی 7. ایجاد فضایی برای فعالیت های روزانه

8. افزایش فصل استفاده از استخر 9. کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات 10. بهبود کیفیت محیط زیست

11. ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری رویدادهای خصوصی و تجاری

12. افزایش امنیت و کاهش خطر غرق شدن در استخر 13. افزایش ظرفیت و تعداد استفاده کنندگان در استخر

14. ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر در محیط استخر 15. کاهش آلودگی هوا و افزایش کیفیت هوای داخل استخر

16. ایجاد فضایی برای استفاده در طول شب و در شرایط نور کم 17. افزایش راندمان استفاده از انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر دیگر

18. افزایش استفاده از استخر در مناطق با شرایط آب و هوایی متفاوت 19. کاهش میزان تبخیر آب از استخر در شرایط آب و هوایی گرم و خشک

20. تنوع در طراحی و شکل دهی به ساختمان استخر

در این مقاله به 20 مورد از مزایای سقف متحرک استخر پرداختیم که شما دیگر مقاله های ما را درمورد مزایای سقف متحرک استخر می توانید مطالعه نمایید.
مزایای سقف استخری1
مزایای سقف متحرک استخر2
طراحی سقف متحرک استخرهمه چیز درمورد سایت تمدن

گارانتی سقف متحرک استخری:
 شرکت سقف متحرک استخر تمدن سازه های خود را 15 سال گارانتی و بیمه نامه می کند که این گارانتی شامل پوشش های پلی کربنات ان می شود.
 گارانتی به عنوان یک تضمین از سوی تولیدکننده سقف متحرک استخر یعنی شرکت تمدن، به مشتریان اطمینان می‌دهد که در صورت وجود هرگونه مشکل و یا خرابی در سقف متحرک استخری، تولیدکننده مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت و خود شرکت تعمیر و یا تعویض ان را برعهده می گیرد. 

خدمات پس از نصب سقف متحرک استخر
 علاوه بر گارانتی که شرکت تمدن به مشتریان خود ارائه می دهد، خدمات تعمیر و نگهداری نیز در ارتباط با سقف متحرک استخری به شما عزیزان ارائه می شود. در صورتی که سقف متحرک استخر دچار خرابی شود یا نیاز به تعمیر داشته باشد، شرکتی متخصص همچون شرکت پوشش های تمدن در این حوزه می توانند مشکل شما را حل کرده و به حالت اولیه خود بازگردانند. همچنین، در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات سقف متحرک استخری این کار توسط مجموعه پوشش های تمدن صورت می پذیرد.

در نتیجه، سقف متحرک استخری به عنوان یک نوآوری معماری، امکان تغییر شکل و استفاده از فضای استخر در طولانی مدت را فراهم می‌کند. این نوع سقف علاوه بر بهره‌برداری بهینه از فضای استخر، در مواجهه با شرایط آب و هوایی نامساعد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، طراحی منحصر به فرد سقف متحرک استخری به ساختمان‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد. بنابراین، استفاده از سقف متحرک استخری به عنوان یک راه‌حل معماری موثر و زیبا می‌تواند در ساختمان‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.سقف متحرک استخر آلومینیوم مشاهده نمونه کارهای اجرا شده شرکت سقف متحرک استخر تمدن 

درباره شرکت
 شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت را در اختیار شما قرار دهند.

تمدن همراه شماست!

ارتباط با ما:

اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17

شماره تماس + واتساپ: 09120463001

 

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی